dagarna

Heeej på er! Eftersom jag inte skrivit på två dar tänkte jag skriva det nu :) 
Fredag: Först så tränade jag 13-19 och sen stack jag till en kompis. Sen så åkte jag hem och träffade Ellen och vi gick på en fest i stocksund. Sen kom vi hem och Ellen dov hos mig.
Idag: Det skulle vara träning 08.00 på morgonen 13.00 men jag kunde verkligen inte gå upp halv sju så jag kom vid halv tio istället vilket min tränare blev väldigt arg för.. menmen resten av dagen har jag bara pluggat och varit uppe i täby och köpt present till min brorsa som fyller år på tisdag. Det blev en Hollistert-shirt som är blå :) Imorgon ska jag stå på isen och träna 08.00 och träna till 13.00 så jag tror jag ska sova nu 
 
-Mathilda


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback