Randominlägg

Som ellen skrev så ska vi på klassresa imorgon. Mamma sa att alla var tvungna att lämna in sina mobiler på bussen och få tillbaka dom på bussen på vägen hem så det blir inget mobilblogg, men tidsinställda blir det!
Update: Nu har jag just kommit hem från dansen. Det var inte så svettigt egentligen men endå ganska jobbigt. Tidigare idag var jag och köpte massa godis till bussresan till mig och Flalko. Fick låna mammas kort så jaa ni fattar att det blev liiiiiite för mycket godis.... mehehhehe
Men nu måste jag verkligen packa, lotta dagens bloggvinnaren och fixa tidsinställda men vi hörs
- Mathilda

Kommentarer
Erica

Svar: Det är taget från Bibeln. :)

Låter kul med en klassresa, var ska ni nånstans?



Blogg: http://faithhopelove.blogg.se
2012-08-30 @ 22:50:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback